مانور عظمت انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال  رقم می‌خورد
کد خبر: 4113130
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱

مانور عظمت انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال  رقم می‌خورد

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: دهه فجر امسال رخداد و مانور عظمت انقلاب اسلامی که توسط ملت رقم خواهد خورد، پاسخی دندان شکم برای دشمنان خواهد بود و از این رو با دهه فجر در سال‌های گذشته بسیار متفاوت است.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در استان، ظهر امروز، 18 دی‌ماه، در ستاد بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ۲۲ بهمن بزرگ‌ترین افتخار انقلاب اسلامی است. مردم ایران با وجود تمام انتقادات و مسائلی که دارند پای انقلاب خود ایستادند و دشمن نیز به این مهم رسیده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای تمام کشورهای مقاومت و مردم مستضعف و بی‌پشتوانه دنیا الهام‌بخش است، عنوان کرد: برگزاری باشکوه مراسم ۲۲ بهمن پیام  مهمی را برای کشورهای دوست جمهوری اسلامی ایران مخابره می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با اشاره به فضای مسموم تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی طی چند روز گذشته، تصریح کرد: ملت ایران در ۲۲ بهمن جواب عوامل پشت صحنه دشمن و مثلث عبری، عربی و غربی را خواهند داد و یکی از تفاوت‌های دهه فجر امسال با سال‌های گذشته نیز همین امر است. دهه فجر امسال رخداد و مانور عظمت انقلاب اسلامی که توسط ملت رقم خواهد خورد، پاسخی دندان شکم برای دشمنان خواهد بود و از این رو با دهه فجر در سال‌های گذشته بسیار متفاوت است.

عبادی‌زاده با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از تندبادهای بسیار بزرگ‌تری عبور کرده است، اضافه کرد: دشمن روی تغییر نسل و گسست بین نسلی برای رسیدن به اهداف شوم خود حساب کرده بود و سعی در تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی داشت.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان در پایان یادآور شد: حضور مقتدرانه، مؤثر و همه جانبه در برنامه‌های دهه مبارک فجر با تمرکز با جریانات و تشکل‌های مردمی مورد تأکید است و باید نقش مردم در برنامه‌ریزی‌ها به صورت ویژه دیده شود.

انتهای پیام
captcha